Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2010 16:49 - Размисли на една българка от чужбина /малък смях/
Автор: highvoltage Категория: Политика   
Прочетен: 2284 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Както е видно аз съм една ужасна  държателка и ползвателка – вясвам се от дъжд на вятър и само чета. Но това е така докато не попадна на нещо истински разтърсващо.

Та днеска се натъжих от творчеството на една мома, отегчена от разходки по скандинавските бутици.

 

Нейното питане е дали сме наясно, че „на запад и изток, на север и юг  /J/ ни оприличават на цигани – нас, белите българи потомци на велики праотци?/”.

Сега, понеже аз познавам много финландци, нищо че живея в България, имам достатъчно стаж в сферата на туризма, както и силни, истински приятелства със тях, имам мнение. Та никога не съм чула подобен коментар, напротив имат толкова добро мнение за нас, че чак ми става неудобно, като знам че не сме чак толкова добри. Те никога не биха могли да сбъркат циганин и българин.

Между най – добрите ми приятели има преподаватели в University of Helsinki, допускам, че е възможно да са по-образовани и интелигентни от повечето блогърки тук. Probably.

image
От същата авторка:

"ОБИЧАМ ЦИГАНИТЕ , НО НЕНАВИЖДАМ ЦИГАНИЯТА

"Това дете не е виновно ,че е циганче родено в България и че рови в боклуците на българите , които са с големи притенции за култура  и чистота . Винаги съм се възмущавала , как може  хора живеещи в такава мърсотия да имат притенции ?!
снимката  е от гоогле И е уникална в потвърждение на думите ми за циганията.Такава гледка няма другаде по света ."

Аха.В тези три изречение има толкова маТрал, че не знам от къде да започна.

1/Снимката може да е от „гоогле”, но по-вероятно е от някое сметище и за твоя информация на боклуците мястото им е имено на сметището. Разбира се проблема със тези места, балирането много се забавя, но не можем да спрем да акумулираме боклуци, както никои други хора не могат до решаването на проблема.

2/ Ние не живеем по сметищата, въпреки че не е и толкова чисто по улиците ни. Ти като държанка или каквато се явяваш, сигурно си била в Испания на шопинг? Там се цапа много, рано сутрин, особено след Фиеста е адска мръсотия, тъй като обичат да цапат испанците. НО има кой да чисти. Т.е. аз и по-голяма мръсотия съм виждала от тази в България и то съм я виждала в Европа, но не се задържа. Вероятно щото не наши цигани поддържат чистотата. За това когато има наводнения там /Ев./, водата тече почти бистра, щото не са нашите мързеливи цигани да бухат боклука в шахтите.

3/ The Pretenders ?Кой, българите? Сега ме караш аз да обиждам българите – те ако бяха с претенции, досега тука да беше станала Швейцария. Това са толкова захлюпени и лишени от претенции в множеството си хора, че е плашещо.

И това ти написах, дали ти с поведението си не циганееш /ето ти още по-нова дума/? Но няма страшно, ако те мислят за циганка то пък си мисли, че обичаш циганите и точка. Няма да ни намесваш в този страшен контрапункр, в който обичаш циганите, но не е гот да те мислят за циганин.





Тагове:   чужбина,


Гласувай:
8



1. blondstyle - Ма хич не й се впечатлявай на въпр...
02.09.2010 17:42
Ма хич не й се впечатлявай на въпросната блогърка. Имала е и по-яки попадения откъм тъпотия. А сравненията й между Финско и българско са шедьоври по-отношение на състоятелност, обективност и здрав разум.
Много я мъчи недооценяването на пУезията й и като обърне една-две фински водки става красноречива до повръщане.
цитирай
2. highvoltage - Вярно е, че не съм запозната в дъл...
02.09.2010 18:26
Вярно е, че не съм запозната в дълбочина с творчеството й, но знам с какво любопитство културните чужденци посещават нашите музей, паметници на културата. Тя вместо да разкаже за най - старото обработено злато намерено имено по нашите земи, за тракийските гробници, за Шипка паметник издигнат и за финските войници е седнала да ни злепоставя с измишльотини.
Ти си права, сигурно пиенето и действа зле.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: highvoltage
Категория: Политика
Прочетен: 65168
Постинги: 25
Коментари: 30
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930